How can we help ?

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο & Webmail
Τα αρχεία δεν αποστέλλονται (όρια μεγέθους).

Τι είναι και γιατί το κάνουμε

Όταν στέλνουμε αρχεία μέσω email ή webmail, υπάρχει ένα όριο στο μέγεθος των αρχείων που μπορούμε να στείλουμε. Αυτό το όριο υπάρχει για να μην επιβαρύνεται το σύστημα και να λειτουργεί σωστά για όλους τους χρήστες. Αν το αρχείο που προσπαθείτε να στείλετε είναι πολύ μεγάλο, το μήνυμα δεν θα σταλεί.

Στο σύστημα IdiconWeb, το όριο αυτό είναι προκαθορισμένο και δεν μπορεί να ξεπεραστεί. Γι’ αυτό, αν το αρχείο σας είναι μεγαλύτερο από το επιτρεπτό μέγεθος, θα πρέπει να το μειώσετε ή να το στείλετε με άλλο τρόπο.

Βήματα (Step-by-step)

  1. Ελέγξτε το μέγεθος του αρχείου που θέλετε να στείλετε. Συνήθως, το μέγεθος φαίνεται αν κάνετε δεξί κλικ στο αρχείο και επιλέξετε «Ιδιότητες» ή «Πληροφορίες».
  2. Σιγουρευτείτε ότι το αρχείο δεν ξεπερνά το όριο μεγέθους που έχει το IdiconWeb (π.χ. 10MB).
  3. Αν το αρχείο είναι μεγάλο, δοκιμάστε να το συμπιέσετε σε μορφή .zip ή .rar για να μειώσετε το μέγεθος.
  4. Αν ακόμα το αρχείο είναι μεγάλο, χωρίστε το σε μικρότερα αρχεία ή χρησιμοποιήστε υπηρεσίες αποστολής μεγάλων αρχείων (π.χ. Google Drive, WeTransfer).
  5. Προσθέστε το αρχείο στο email σας και στείλτε το κανονικά.

Παράδειγμα: Έχετε ένα αρχείο βίντεο 15MB και το όριο είναι 10MB. Μπορείτε να το συμπιέσετε ή να το χωρίσετε σε δύο μέρη των 7-8MB και να στείλετε δύο emails.

Έλεγχος ότι πέτυχε

  • Μετά την αποστολή, ελέγξτε αν λάβατε επιβεβαίωση αποστολής από το σύστημα.
  • Εάν δεν εμφανιστεί κάποιο μήνυμα λάθους, το αρχείο στάλθηκε σωστά.
  • Μπορείτε να ζητήσετε από τον παραλήπτη να επιβεβαιώσει ότι έλαβε το αρχείο.

Συχνά λάθη

  • Προσπάθεια αποστολής αρχείου μεγαλύτερου από το όριο.
  • Ξέχασμα συμπίεσης μεγάλων αρχείων.
  • Αποστολή πολλών αρχείων μαζί που ξεπερνούν το συνολικό όριο.
  • Μη έλεγχος επιβεβαίωσης αποστολής.

Αν δεν λυθεί — τι να στείλεις στο support (λίστα)

  • Περιγραφή του προβλήματος (π.χ. «Δεν στέλνονται αρχεία»).
  • Μέγεθος και τύπος αρχείου που προσπαθείτε να στείλετε.
  • Το μήνυμα λάθους που εμφανίζεται (αν υπάρχει).
  • Την ημερομηνία και ώρα που έγινε η προσπάθεια αποστολής.
  • Τον τύπο του προγράμματος που χρησιμοποιείτε (π.χ. webmail, κινητό, υπολογιστής).