How can we help ?

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο & Webmail
Αποκλεισμένο από τον διακομιστή παραλήπτη (διόρθωση)

Τι είναι και γιατί το κάνουμε

Όταν στέλνουμε ένα email και λαμβάνουμε μήνυμα "Αποκλεισμένο από τον διακομιστή παραλήπτη", σημαίνει ότι το email μας δεν έγινε δεκτό από τον διακομιστή του παραλήπτη. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους, όπως να θεωρείται το μήνυμα ανεπιθύμητο ή να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις ρυθμίσεις μας.

Η διόρθωση αυτού του προβλήματος είναι σημαντική για να διασφαλίσουμε ότι τα email μας φτάνουν σωστά στους παραλήπτες και δεν μπλοκάρονται.

Βήματα (Step-by-step)

  1. Ελέγξτε το μήνυμα λάθους: Διαβάστε προσεκτικά το μήνυμα που λάβατε. Συνήθως αναφέρει τον λόγο αποκλεισμού.
  2. Επιβεβαιώστε τη διεύθυνση email: Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση του παραλήπτη είναι σωστή και δεν έχει λάθη.
  3. Ελέγξτε αν το email σας φαίνεται ως ανεπιθύμητο: Αποφύγετε να στέλνετε μεγάλα αρχεία ή πολλά links που μπορεί να θεωρηθούν spam.
  4. Ενημερώστε το SPF και DKIM: Ζητήστε από τον διαχειριστή του συστήματος να ελέγξει αν οι ρυθμίσεις SPF και DKIM είναι σωστές για το domain σας.
  5. Δοκιμάστε να στείλετε email από άλλη διεύθυνση: Αν έχετε άλλη διεύθυνση, δοκιμάστε να στείλετε το ίδιο μήνυμα για να δείτε αν το πρόβλημα συνεχίζεται.
  6. Καθαρίστε τη λίστα παραληπτών: Αν στέλνετε σε πολλούς παραλήπτες, βεβαιωθείτε ότι όλοι οι λογαριασμοί είναι ενεργοί και σωστοί.
  7. Επικοινωνήστε με τον παραλήπτη: Αν είναι δυνατόν, ενημερώστε τον παραλήπτη για το πρόβλημα ώστε να ελέγξει και εκείνος τις ρυθμίσεις του.

Παράδειγμα: Αν στέλνετε email σε info@paraliptis.gr και λαμβάνετε μήνυμα αποκλεισμού, ελέγξτε πρώτα αν η διεύθυνση είναι σωστή και μετά δοκιμάστε να στείλετε το ίδιο μήνυμα από άλλη διεύθυνση email.

Έλεγχος ότι πέτυχε

  • Στείλτε ένα δοκιμαστικό email στον ίδιο παραλήπτη.
  • Επιβεβαιώστε ότι δεν λαμβάνετε μήνυμα λάθους.
  • Ζητήστε από τον παραλήπτη να επιβεβαιώσει ότι έλαβε το email.
  • Ελέγξτε το φάκελο "Απεσταλμένα" για να δείτε αν το μήνυμα στάλθηκε κανονικά.

Συχνά λάθη

  • Λάθος διεύθυνση email παραλήπτη.
  • Αποστολή μεγάλων συνημμένων που μπλοκάρουν το email.
  • Μη ενημερωμένες ρυθμίσεις SPF/DKIM.
  • Αποστολή πολλών email σε σύντομο