How can we help ?

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο & Webmail
Μηνύματα κολλημένα στα Εξερχόμενα

Τι είναι και γιατί το κάνουμε

Όταν στέλνουμε ένα email, το μήνυμα περνάει από τα Εξερχόμενα πριν φτάσει στον παραλήπτη. Μερικές φορές, τα μηνύματα μένουν "κολλημένα" σε αυτή την ουρά και δεν αποστέλλονται. Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους, όπως προσωρινά προβλήματα σύνδεσης ή ρυθμίσεις που χρειάζονται διόρθωση. Η διαδικασία που θα ακολουθήσουμε βοηθά να ξεκολλήσουμε αυτά τα μηνύματα και να στείλουν σωστά.

Βήματα (Step-by-step)

  1. Ανοίξτε το IdiconWeb και συνδεθείτε με τα στοιχεία σας.
  2. Πηγαίνετε στο φάκελο Εξερχόμενα ή Outbox.
  3. Ελέγξτε αν υπάρχουν μηνύματα που δεν έχουν σταλεί.
  4. Επιλέξτε το μήνυμα που είναι κολλημένο.
  5. Πατήστε το κουμπί Αποστολή ξανά ή Retry.
  6. Αν δεν υπάρχει τέτοιο κουμπί, δοκιμάστε να κλείσετε και να ανοίξετε ξανά το πρόγραμμα.
  7. Ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο ίντερνετ και βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί σωστά.
  8. Αν το πρόβλημα συνεχίζεται, διαγράψτε το μήνυμα και δημιουργήστε ένα νέο για αποστολή.

Παράδειγμα: Αν στείλατε ένα email με συνημμένο αρχείο και αυτό δεν φεύγει από τα Εξερχόμενα, δοκιμάστε να στείλετε ένα απλό μήνυμα χωρίς συνημμένα. Αν αυτό πάει, το πρόβλημα μπορεί να είναι στο αρχείο που στέλνετε.

Έλεγχος ότι πέτυχε

  • Μετά την αποστολή, το μήνυμα δεν πρέπει να εμφανίζεται πια στα Εξερχόμενα.
  • Ο παραλήπτης πρέπει να έχει λάβει το email (μπορείτε να ρωτήσετε αν θέλετε).
  • Δεν πρέπει να λαμβάνετε μηνύματα λάθους ή ειδοποιήσεις αποτυχίας.

Συχνά λάθη

  • Ξεχνάμε να ελέγξουμε τη σύνδεση στο ίντερνετ.
  • Προσπαθούμε να στείλουμε πολύ μεγάλο αρχείο χωρίς να το χωρίσουμε.
  • Δεν κλείνουμε και δεν ανοίγουμε ξανά το πρόγραμμα για να ανανεωθεί.
  • Δεν ελέγχουμε αν το email έχει σωστή διεύθυνση παραλήπτη.

Αν δεν λυθεί — τι να στείλεις στο support (λίστα)

  • Περιγραφή του προβλήματος (π.χ. "Τα μηνύματα μένουν στα Εξερχόμενα").
  • Τι ακριβώς κάνατε μέχρι τώρα (βήματα που ακολούθησες).
  • Αν εμφανίστηκε κάποιο μήνυμα λάθους, γράψτε το ακριβώς.
  • Την ώρα που συνέβη το πρόβλημα.
  • Την έκδοση του IdiconWeb που χρησιμοποιείτε (αν γνω